Monday, December 22, 2008

Minggu Program..huhu..

Baru-baru ni Persatuan Pelajar Malaysia Yaman (PERMAYA) telah menganjurkan dua program serentak pada minggu lepas. Fuh..!! memang penatla juga.hehe.. Program pertama ialah Kejohanan Bola Sepak Piala Duta yang dibuat pada hari rabu kemudian ke esokan harinya pula diadakan Forum Perdana Mahsiswa Islam. Kedua-dua program tersebut sempat penulis ikuti semuanya. Tapi agak keletihan sikitla.hihi.. Apa-apa pun kire ok la. Mengenai pertandingan bola , penulis agak kecewa juga la. Sebab tak dapat masuk separuh akhir.hehe.. tapi walau bagaimana pun agak berbaloi kerana dapat berkenalan dengan pelajar-pelajar baru dan juga dapat mengeratkan lagi ukhuwah sesama kita. Dan pada esoknya pula program forum. Niat dihati malas nak masuk sebab penat semalam main bola pun tak hilang lagi.hehe.. Tapi oleh kerana kita selaku ahli tak dapat tidak kenalah bagikan komitmen yang jitu , ke waner??? hehe.. So , begitu je lah ceritanya.hehe.. Di bawah ni ada la sekeping dua gambar yang dan lensa kamera sampai ke muka ini.hihi..


Wallahua’lam

( sekitar perlawanan bola )

persiapan terakhir sebelum perlawanan..

inilah juara bola sepak piala duta pada tahun ini..pasukan Mukalla..tgk sikit saper penjage gol awok yer..hehe

sebelum perlawanan..bergmbr dgn manager..yg pkai suwiter hijau ngn baju merah berdiri kt belkng tu..

warming up lu..ker waner??? huhu...

( sekitar program forum )

staf2 kedutaan yg turut hadir..tuan yg terutame t.hj a.samad dn juger cik hamdan..due2 pkai kasut hitam yg berkilat tu..klu nk knl la..tkt nnti tertukr plk..hihi

gerai jualan yg menjual mknn2 ringn..tgk tu , kn mntp2 tukng jual tu..hehe

sebahagian para hadirin yg sedng khusyu' mndengar kupasan dari ahli panel yg berwibawa..

ahli panel bergambar bersama duta besar dn cik hamdan..

haa..!! ni pula mser last dh..nk blik dh pn..amcm , comel x adik tu?? bapa yer duk ujung sekli..yg b'diri pkai jubh ngn kot tu..